14 Şubat 2016

KIRMIZI RUJ MAKYAJI


-click here for the English version-

Merhaba Güzeller !  Uzun bir aradan sonra tekrar buradayım.
Bugün sizlere benim, kırmızı ruju nasıl bir makyajla kullandığımı anlatacağım.
Bence kırmızı ruj makyajının püf noktası kusursuz bir ten makyajıdır. Fakat kusursuzdan kastettiğim kesinlikle yapay kalın bir fondötenle yüzü kaplamak değil aksine kendi cilt tipinize en uyan, en doğal duran fondöteni kullanıp ciltteki sivilce, göz altı morlukları gibi kusurları lokal uygulamalarla bir kapatıcı yardımıyla kapatmak.
Dikkat edilmesi gereken bir diğer husus ise göz makyajını olabildiğince sade tutmaktır. Sadece bir eyeliner veya maskara bu makyaj için oldukça yeterli ve şık olacaktır aslında ama doğal tonlarda farlarla yapılmış göz makyajını da kırmızı ruja oldukça yakıştırıyorum. Bugün sizlere göstereceğim de bu şekilde bir makyaj olacak.





-YÜZ-


 



Revlon Colorstay fondöteni, fotoğrafa dahil etmeyi unuttuğum nemli Beautyblender ile tüm yüzüme ince bir tabaka halinde uyguladım.Bu fondöten orta kapatıcılıkta, saten bitişli bir fondöten.
Göz altlarımı ise Loreal'in True Match kapatıcısıyla hep kapatıp hem aydınlattım. Bu sarı alt tonlu bir kapatıcı bu yüzden de hem morlukları kapatıp hem de göz altlarını güzel bir şekilde aydınlatıyor. Bendeki 02 vanilla rengi.
Ardından da göz altlarımı Sigma F35 Tapered Highlighter Brush, tüm yüzümü ise Real Techniques Powder Brush kullanarak Hourglass'ın Ambient Lighting pudralarından Diffused Light olanıyla sabitledim. Bu pudranın ülkemizde satışı yok fakat yurt dışından getiren Instagram hesaplarından temin edebilirsiniz.






Elmacık kemiğimi Sigma F77 Chisel And Trim Contour fırça ve The Balm'ın Balm Desert bronzerıyla çok hafif boyutlandırdım. Allık olarak Gosh-Rose Whisper allığı Real Techniques Blush Brush ile uyguladım. Elmacık kemiğimin ve burnumun üzerini The Balm- Mary Lou Manizer aydınlatıcı ile aydınlattım. Bunun için de yine Real Techniques'in Setting fırçasını kullandım.








-GÖZLER-

Gözlerde geçiş rengi olarak the balm bronzerı göz kapağının katlanma yerine Sigma E40 fırçayla dağıttım aynı bronzerı göz kapağıma da hafifçe uyguladım ve MAC 239 fırçanın ince ucuna MAC den bu Isabel and Ruben Toledo koleksiyonundan Bellgreens far paletindeki kahverengi farı alıp göz kapağının katlanma yerine dağıtmadan bir çizgi şeklinde uyguladım ve The Balm Crease Love and Happiness fırçayla hafifçe dağıttım. Bu yöntem, gözlere biraz daha boyut katıyor. Göz kapağıma ve gözlerimin iç köşelerine de paletteki en açık rengi yine MAC 239 fırçayla uyguladım. 










Son olarak da maskara olarak Rimmel London Lash Accelerator Endless maskara uyguladım.






Kaşlarımı ise Max Factor'ün kaş kalemiyle sadece netleştirip Essence'in şeffaf rimeliyle sabitledim.






-DUDAKLAR-

Dudaklarımı ise önce Flormar 217 dudak kalemiyle çerçeveliyorum, bu kalem aslında tam bir kırmızı değil vişne çürüğü gibi bir rengi var ben kenarların daha belirgin durması için kullandım siz başka bir kırmızı dudak kalemi de kullanabilirsiniz benim favorilerimden Essence'in Femme Fatale dudak kalemi de yine oldukça güzel bir kırmızı. Dudaklarımı çerçeveledikten sonra içini de aynı kalemle dolduruyorum ve ruj olarak da Avon'a ait Color Trend rujlardan Reddy to go olanı kullandım.

















Ve makyajımın bitmiş hali. Sizin favori kırmızı rujunuz hangisi ? Yorumlarda paylaşabilirsiniz.

xoxo

Elif

Instagram: merhabaguzeller

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall