18 Mart 2016

ŞUBAT FAVORİLERİM | 2016





Merhaba Güzeller! Kışın son ayı olan Şubat ayını da geride bıraktık. (Sizce de 2016 biraz hızlı gitmiyor mu?) Eylül doğumlu olmamdan dolayı sanırım birçok insanın aksine ben: kasvetli, yağmurlu ve serin havaları çok seviyorum. Battaniyenin altında sıcak çikolata içerek film izlemek, cama çarpan yağmur sesi eşliğinde kitap okumak, bana güneşli havalardan daha çok huzur veriyor. O yüzden de baharın geliyor olmasına pek sevinemedim. Lafı uzatmadan bu ay boyunca severek kullandığım şeylere geçiyorum.


Gosh - Rose Whisper Allık

Bu, içinde kahvelik bulunan soluk pembe allık, aldığım günden beri en sevdiğim allığım olmuştu. Bu ay da elim en çok bu allığa gitti. Her tene yakışacağını düşündüğüm oldukça doğal, günlük bir rengi var. Çok açık ten rengine sahipseniz de bu allığı yüzünüzü ısıtmak için bronzer gibi kullanabilirsiniz. 


Too Faced - Chocolate Bon Bons Palette

 Too Faced markası, biliyorsunuz ülkemizden çekildi fakat zaman zaman Sephora, Chocolate paletleri sınırlı sayıda getiriyor. Bu Too Faced'in yeni çıkardığı Chocolate Bon Bons paleti de 2016 Şubat ayının ortalarında süpriz bir şekilde Sephoralara geldi. O zamana kadar çok ilgimi çekmemişti açıkçası ve içindeki pembelerin fazlalığı bende biraz "gereksiz" hissi uyandırmıştı fakat alıcı gözle bakınca içerisindeki çoğu rengin çok hoşuma gittiğini fark ettim.Gerçekten de aldığım günden beri elimin gittiği tek palet oldu. Özellikle: Molasses Chip, Bordeaux, Mocha renkleri favorim.












MAC - Chilli Ruj

Bu rujla arkadaşım Nihan sayesinde tanıştım, ilk o bahsettiğinde duymuştum. Hakkında yeterince konuşulmayan bir ruj. Ben normalde soğuk tonlu, klasik kırmızıları kullanmayı daha çok seviyorum fakat bu ruju görür görmez bayıldım. İçinde kiremitlik olan sıcak ve paslı(rusty) bir kırmızı. Sonbahar/Kış'a daha uygun olduğunu düşündüğüm bu rujun rengi bana ismi gibi chilli sosu hatırlatıyor.



H&M - Mattifying Face Primer

H&M Beauty oldukça güzel bir giriş yaptı bence piyasaya.Gerek ürün çeşitliliği gerekse renk çeşitliliği olarak birçok ürüne uygun fiyatlı olarak erişebiliyorsunuz ve ürünlerin kaliteleri fiyatlarına oranla çok başarılı.Ben de bu primerı görünce denemek istedim. Benim cildim karma o yüzden sadece T bölgeme uyguluyorum. Sürdükten sonra hafif kireç gibi görünüyor, üzerine uyguladığınız fondöteni emerek matlaştırıyor, kalıcılığını bir miktar arttırıyor ve gün içinde parlama yapmasını geciktiriyor bu yüzden severek kullandım geçtiğimiz ay.



Rimmel - Magnif’eyes Eyeshadow and Kohl Liner

Şubat ayının son günlerinde tanışıp bayıldığım bir ürün oldu.Bendeki rengi "002 Kissed by a Rose Gold". Bir tarafı krem far, diğer tarafı ise kajal göz kalemi. Tek ürünle tüm göz makyajını yapabiliyorsunuz. Göz makyajında en sevdiğim tonlar sıcak kahveler, bakırlar olduğu için far tarafının rengine bayıldım, kalıcılığı da çok başarılı, siz silene kadar kesinlikle çıkmıyor. Göz kalemi olan tarafı ise çok kremsi, göz içinden akmama konusunda da hiç fena değil fakat benim bu konuda en sevdiğim kalem Maybelline Master Drama Khol Liner.







Accessories - Big Ben Kolye

Son favorim ise bir kolye. Bu kolyeyi Şubat ayının favorilerine koymamak olmazdı çünkü neredeyse bütün ay boynumdan çıkarmadım. Yazının başında da söylediğim gibi ben melankolik havaları çok seviyorum, bu yüzden de en sevdiğim şehrin Londra olması çok süpriz değil. Bu, Londra'nın simgelerinden olan Big Ben şeklindeki kolyeyi de Accessories indiriminde gördüğümde çok beğenerek aldım.



Benim, Şubat ayına dair favorilerim bunlardı. Sizin bütün ay severek kullandığınız şeyler oldu mu? Olduysa, lütfen yorum olarak bırakmaktan çekinmeyin.
xoxo

Elif

2 yorum

  1. I love the look of the Too Faced palette, it's so photogenic! Mac Chili is my favourite! I haven't seen that Rimmel shadow stick/liner before, such a good concept x

    Tamz | http://www.throughneweyesx.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh! Thank you Tamz, I'm going to add the English version as soon as I can, Rimmel shadow stick is a new product which is worth to try xo

      Sil

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall