14 Nisan 2016

Gerekli şeyler: Sınav Haftası







Merhaba Güzeller! Nisan'ın ilk haftaları pek çok öğrenci için survivor demek, ne demek istediğimi anladınız: Sınavlar! Ben de bugün sınav haftalarında bizden bir parça haline gelen  & hepimizin ihtiyacı olan şeylerden bahsedeceğim.

2016 Ajanda

Çalışma yoğunluğuna göre tercih edebileceğiniz günlük veya haftalık ajandalar, hangi sınava ne zaman çalışacağınızı belirlemekte, ne kadar süre vermeniz gerektiğini planlamakta size oldukça faydalı olacaktır. Ayrıca sizde süreç olarak endişe ve telaş oluşturan şeyleri yazıp önünüze koymak onları kafanızda büyütmenize engel olur. Benim de stres yönetiminde başvurduğum ilk yol yazılı bir şekilde planlamak oluyor. Sizin de faydasını göreceğinize inanıyorum. 


Kapatıcı & Nude Göz Kalemi

(Mac - Pro Longwear Concealer & Flormar Ultra Nude Eyeliner)

Uykudan fedakarlık hakkımızı tabii ki konuları yetişmeyen derslere verdiğimiz için bu dönemde makyaj pek çoğumuzun umursadığı veya vakit bulabildiği bir şey değil fakat bir 5 dakikanız varsa bu 2 adımla bakışlarınızdaki yorgunluğu saklayabilirsiniz.
Gözlerinizin iç köşelerine ve bir üçgen şeklinde altına uyguladığınız kapatıcı bakışlarınızı yukarı çekerek sizi daha dinlenmiş gösterecektir.
Gözlerinizin içine uyguladığınız ten rengi bir kalemle ise hem gözlerinizdeki kızarıklığı nötürleyip hem de gözlerinizi olduğundan daha büyük gösterebilirsiniz.


Notebook

Bazı dersleri bilgisiyarla not alıyorum, kütüphane gibi başka bir yerde çalışmam gerekirse ağır kitap veya defterler yerine tüm işlerimi halledebileceğim bir bilgisayar taşımak bana daha kolay geliyor. Onun dışında interneti kullanmak, maillere bakmak gibi işleri de büyük bir ekrandan halletmeyi seviyorum.



Sade Kahve & Kocaman Bir Kupa
Ve ders çalışmakla artık özdeşleşmiş olan kahve... Kafeinin uyanık tutma özelliğinden optimal yararlanabilmek için ders çalışırken bana eşlik eden kahvelerimi mümkün olduğunca sade tutuyorum. Normalde kremayla veya sütle içmeyi sevdiğim için bu benim için oldukça zor oluyor. Şu anda sade içenlerin cık cık cık seslerini duyabiliyorum fakat sade kahveden asla zevk alamıyorum.Hepimizin ise bu kahveyi koyduğumuz kocaman bir favori kupamız vardır benimki de 2 yıl önce Starbucks'ın yılbaşına özel çıkardığı kupalardan bu geyik desenli kupa.


Beyaz Sneakerlar

Sabahın erken saatlerinde "Ne giysem?" derdinize ayak uydurabilecek, neredeyse her şeyle kombinlenilebilen joker beyaz sneakerlar, kesinlikle zaman tasarrufu sağlayan büyük kurtarıcılar!


Elif

xoxo

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall