9 Mayıs 2016

Kozmetik Alışverişim #1 +Swatchları


Merhaba Güzeller! Bugün sizlere , son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişinden bahsedeceğim.
Ben, bir şeyi almadan önce mümkünse hakkında bir sürü yorum,inceleme yazısı okurum veya videosu izlerim. Sadece kozmetikle sınırlı değil bu pek çok şey için geçerli. Nadiren hiç aklımda olmayan veya hakkında hiçbir şey bilmediğim bir ürünü satın alırım. O yüzden bu yazıda olanlar da uzun zamandır aklımda olan-almak istediğim şeylerdi.


Nivea After Shave Balsam- Sensitive


Bunun burada tam olarak ne aradığını merak etmiş olabilirsiniz fakat bu son zamanların en meşhur makyaj bazı desem yeridir. Her şey bir gün Nikkie Tutorials'ın erkek arkadaşının tıraş sonrası balsamını nemlendirici olarak kullanmasıyla başladı. O günden beri videolarında sıklıkla bahsettiği, yere göğe sığdıramadığı bu ürünün cildi çok iyi nemlendiren ve makyajın kalıcılığını uzun süre arttıran bir makyaj bazı olduğunu söylüyor. İçerisinde yoğun miktarda gliserin bulunduğunu için hem cildi çok iyi bir şekilde nemlendiriyor hem de fondöteni uzun süre ciltte tutuyor. Bendeki hassas ciltler için olanı.Şu an Migros,Gratis,Watson's gibi pek çok yerde 15 tl'ye bulabilirsiniz.

Sleek- Matte Me Birthday Suit Likit Ruj


Nude tonlardaki rujlara bayılıyorum o yüzden bu ruj da uzun zamandır "alınacaklar listem" deydi. Sleek markası maalesef ülkemizde satılmıyor, ben Instagramdaki @Dupdurushop isimli hesaptan 45 tl'ye satın aldım.


Maybelline Master Contour- 01 Light


"Kontürleme ve Aydınlatma" tekniği popülerliğini arttırdıkça uygun fiyatlı markalar da buna yönelik ürünler çıkartmaya başladılar. Aslında yurt dışında fazlaca alternatif ürün bulunsa da ülkemize yeni yeni geliyor. Maybelline'in bu kontür sticki de Watson's lara gelir gelmez almak istedim fiyatı 34 veya 35 liraydı.



Sleek Matte Me- Birthday Suit / Nars Creamy Concealer- Vanilla / Maybelline Master Contour Stick- 01 Light


Nars Radiant Creamy Concealer- Vanilla


Kapatıcı makyaja dair en büyük zaaflarımdan biri, almayı çok seviyorum. Göz altlarımda morluklar olduğu için de örtücülüğü yüksek kapatıcılar kullanıyorum genelde. Nars'ın bu kapatıcısı da artık kült olmuş bir kapatıcı olduğu için almak istedim bendeki rengi "Light 2 Vanilla" Sephora'lardan, Nars mağazalarından veya benim gibi makyajtrendi.com dan online olarak alabilirsiniz.

MAC 217 Fırça


Neredeyse her güzellik bloggerının veya vloggerının makyaj çantasında olan Mac'in 217 numaralı karıştırma fırçası... Far karıştırma konusunda en iyisi olduğu konusunda yaygın bir görüş birliği olsa da ben aldığımdan beri kapatıcı fırçası olarak kullanıyorum. O kadar beğendim ki henüz far karıştırmayı denemedim. Sanırım 2. yi almam gerekecek bu yüzden. 

Maybelline Brow Satin Kaş Kalemi- Medium Brown


Daha önce Maybelline'in Master Shape kaş kalemini kullanıp bitirmiştim. Ucu çok yumuşak olduğu için hem hızlı bitmişti hem de kaşlarımı şekillendirirken birbirlerine yapıştırmıştı, Görkem Karman'ın blogunda bu kalemden bahsettiğini ve beğendiğini okuyunca ben de bu sefer bu kaleme şans vermek istedim. 17 tl gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam, Gratis, Watson's gibi kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.



xoxo


Elif

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall