12 Haziran 2016

OOTD: Hafta Sonu




 



Merhaba Güzeller! Yeni bir yazı yayınlamayalı uzun bir zaman oldu farkındayım fakat okul çok yoğun ilerliyordu ve sınavlardan çok fazla vakit bulamadım. Bunu bir bahane olarak değil aslında bir öz eleştiri olarak kabul ediyorum çünkü her şey için yeterince zaman vardır, sadece ben yönetmekte sıkıntı çekiyorum diyebilirim.

Fazla uzatmadan bu yazının konusuna geliyorum.







 Havalar yaşadığınız yerde nasıl bilemiyorum fakat Ankara'nın kafası bu konuda epey karışık gibi. Bir hafta bunaltıcı sıcak geçerken diğer hafta montla dışarı çıkabiliyorsunuz. Ben de bugün sizlere yine nisbeten serin geçen bir hafta sonu yaptığım kombini göstermek istedim. Çok fazla bir şey yok aslında genel olarak haftasonlarını sade geçirmeyi sevenlerdenim. Yine de merak ediyorsanız detayları aşağıda bulabilirsiniz.




   

Gömlek: Bershka
Siyah Jean: U.S Polo Assn
Çanta: Zara
Ayakkabı: Greyder
Gözlük: Ray-Ban
Kolye: Accessorize


Kolyeyi yakından görmek isterseniz Şubat Favorilerim'e göz atabilirsiniz.

Hepinize harika pazarlar!

xxx

Elif





  


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall