24 Temmuz 2016

Günlük Makyaj Rutinim: Yaz










Merhaba Güzeller! Bugün sizlere havalar ısındığından beri neredeyse her gün yaptığım makyajı göstereceğim.
Yazın ten makyajı genellikle yapmıyorum, yaptığım zamanlarda da daha ince ve mat ten ürünlerini tercih ediyorum. 
Gözlerde ise bu sıralar çok popüler ve benim de favorim olan rose gold tonları kullanmayı seviyorum.


BAZ


Maybelline Dream Pure BB Krem'i tüm yüzüme nemli BeautyBlender süngerimle uyguladım.
Göz altlarımda ise Bobbi Brown Corrector'ın Light to Medium Bisque renginin üzerine favori kapatıcılarımdan Maybelline Age Rewind'ı kullandım. Çok ince yapılı olmasına rağmen oldukça örtücü bir kapatıcı.
Tüm makyajı Hourglass Ambient Lighting Pudra ile sabitledim, bendeki Diffused Light rengi.



BRONZER-AYDINLATICI-ALLIK


Chanel Soleil Tan De Chanel krem bronzerla yüzümü biraz ısıttım, aydınlatıcı ve allık için ise Sleek markasına ait All day Soiree isimli bu göz & yanak paletindeki toz pembe allığı ve bej ışıltılı aydınlatıcıyı yanaklarıma uyguladım.






GÖZ




Göz altımda kullandığım kapatıcıyı az bir miktar da göz kapaklarımda da baz olarak kullandım ardından Hourglass pudrayla sabitledim. Mac-Soft Brown farı göz kapağının katlanma bölgesine geniş bir karıştırma fırçasıyla dağıttım ardından tüm göz kapağıma Mac-Mythology farı uyguladım ve Max Factor False Lash Effect Waterproof maskarayla göz makyajımı bitirdim.


DUDAK


Dudaklarda ise son zamanlardaki favori rujum Mac-Peach Blossom 'ı kullandım.






Makyajımın bitmiş hali:






xoxo


Elif

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall