15 Eylül 2016

Seyahat Makyaj Çantamda Ne Var





Merhaba Güzeller! Bu post yayınlandığında muhtemelen ben daha tatilden eve dönmemiş olacağım fakat yanıma neler aldığımı paylaşmak iyi bir fikir olur diye düşündüm. Bir yere seyahat ederken minimal bir valiz hazırlamak konusunda iyi olduğum söylenemez yine de bu sefer kendime göre iyi bir iş çıkardığımı düşünüyorum. Siz de yanıma neler aldığımı merak ediyorsanız işte seyahat makyaj çantamdakiler:



YÜZ


Yazın ağır ten makyajından hoşlanmadığım için yanıma fondöten almadım. Kapatıcı olarak en sevdiklerimden Maybelline Anti Age Rewind'ı aldım, corrector olarak ise Bobbi Brown Corrector. Kapatıcıyı sabitlemek için ise oldukça ince bir yapısı olan Hourglass Ambient Lighting Pudrayı aldım.


BRONZER & AYDINLATICI


Hem yüzümü ısıtmak hem de biraz boyutlandırabilmek için Chanel'in Soleil tan de Chanel isimli krem bronzerını yanıma aldım. Seyahat ederken taşımak için biraz fazla büyük gramajlı bir ürün fakat buna değdiğini söyleyebilirim. Aydınlatıcı olarak ise Mac MSF lerden Soft & Gentle'ı aldım. Bronz tene ve makyaja çok yakıştığını düşünüyorum.


YANAK ÜRÜNLERİ


Yanaklar için ayrı ayrı ürünler taşımak yerine Sleek'in All Day Soiree adındaki göz ve yanak paletini yanıma aldım. İçerisinde pembe, şeftali tonlarda allıklar ve kontür için kullanılabilecek bir soğuk tonlu bronzer da var.


GÖZLER


Far bazı olarak Mac Painterly Paint Pot, far olarak ise, yeni oluşturmaya başladığım Mac paletimi aldım. Bendeki renkler: Omega, Swiss Chocolate, Sable, Mythology, All That Glitters, Cranberry, Soft Brown. Renkleri denemek istediğim için biraz büyük olmasına rağmen bu paleti yanıma almak istedim. Buna ek olarak Sleek paletteki neredeyse tüm renkleri de yine far olarak kullanabileceğimi düşünüyorum. 2 tane de göz kalemi seçtim biri nude diğeri siyah olmak üzere, siyah olan: Maybelline Master Drama Kohl Liner, ten rengi olan ise: Flormar Ultra Nude Eyeliner. Eyeliner olarak ise uzun zamandır favorim olan The Balm Schwing Eyeliner'ı çantaya attım.


DUDAKLAR


Yazın makyajımda dudakları oldukça sade tutuyorum bu yüzden de yanıma sadece 2 ruj aldım. İkisi de nude tonlarda ilki Mac'in mat yapıdaki nude rujlarından Kinda Sexy diğeri ise yine Mac'ten, Cremesheen serisinden Peach Blossom.

 


FIRÇALAR


-Real Techniques Blush Brush
-Real Techniques Setting Brush
-Real Techniques Buffing Brush
-Real techniques Contour Brush
-Sigma F35
-Mac 217
-Mac 239







Benim seyahate çıkarken yanıma aldıklarım bu şekildeydi, sizin bir yere giderken yanınızdan ayırmadığınız bir şey var mı? Eğer varsa yorumlarda benimle paylaşabilirsiniz.

xoxo

Elif

Hiç yorum yok

Yorum Gönder

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall