28 Kasım 2016

4 Favori Bath & Body Works Mumum




   
Soğuk bir kasım gününden hepinize Merhaba Güzeller! Havaların soğuması ile yanan mis gibi kokan mumlar, sağanak yağmur sesi eşliğinde battaniye altında kitap okuma günleri de resmi olarak başladı. Eğer bilmiyorsanız sonbahar benim en sevdiğim mevsim, sonbahara dair pek çok şey beni heyecanlandırıyor, güzel kokan mumlar da bunlardan biri. Bugün de sizlere Bath&Body Works markasından en sevdiğim 4 mumu paylaşacağım.



BEAUTIFUL DAY


İlk favorim White Barn koleksiyonundan Beautiful Day isimli bu 3 fitilli mum. Aslında biraz daha yazlık bir koku fakat ben sevdiğim koku ve renkleri her mevsim kullanmakta bir sakınca görmüyorum. 
Bu mumu, içerisinde benim en sevdiğim çiçek olan şakayık(peony) çiçeği olduğunu öğrenince almaya karar vermiştim. Fakat kokladığımda daha çok meyveli bir koku olduğunu gördüm yine de hafif çiçeksi bir yanı da var, içerisindeki markanın "sun kissed apple" olarak tanımladığı elma kokusu hemen fark ediliyor. 15 dakikada tüm odaya bahar getirebilecek kadar güçlü...içerisinde bulunan diğer notalar: Yabani papatya, taze pembe şakayıklar






MAHOGANY TEAKWOOD


Bu mumu mağazadaki görevlinin tavsiyesi üzerine almıştım, kesinlikle harika bir koku, benim gibi odunsu kokuları çok sevmeyen birine bile kendini sevdirdi. Aslında maskülen tarafı ağır basan unisex bir koku olarak tanımlayabiliriz. İçerisinde: maun, meşe ve lavanta notaları olduğu belirtilmiş. Kesinlikle ilk kokladığınızda odunsu kokuları rahatlıkla seçebiliyorsunuz, lavanta ise pek hissedebildiğiniz bir oranda değil. Bitince büyük boyunu da almayı düşünüyorum. Şu an da bu yazıyı yazarken de kendisi bana eşlik ediyor.





ENDLESS WEEKEND


Bu mum da yine markanın 3 fitilli mumlarından, bu mumla ilgili beni çeken ilk şey ismi oldu, herkesin hayalidir sanırım "Sonsuz Haftasonu". Hafif tatlı, çiçeksi, fresh bir kokusu var adına yakışır şekilde özellikle haftasonları yakıyorum. İçerisinde: Ahududu, liçi, manolya, vanilya, sandal ağacı notaları olduğu belirtilmiş. 




MERRY MISTLETOE


Adından da anlayabileceğiniz gibi Noel koleksiyonuna ait bir mumdu. Rengi, ismi, kokusuyla tamamen Noel'i çağırıştıran bu mum da beni çeken şey ilk başta ismi ve rengi oldu ama koklayınca kokusu bana inanılmaz tanıdık geldi, çok güzel anıları hatırlattı o yüzden hemen almak istedim. Bu mumun da yine Mahogany Teakwood gibi maskülen tarafı ağır basan unisex bir kokusu var. Kızılcık(cranberry), mavi ladin, turunçgiller kokularının sihirli bir karışımı olarak tanımlanmış. Fotoğraf yeni alınmış haline ait, şuan bu mumun yarısına geldim diyebilirim ve sanırım üretimi durdurulmuş, umarım geri gelir bu mumun da büyük boyunu almayı düşünüyorum.


Benim favorilerim bu şekildeydi. Sizin yakmaktan çok hoşlandığınız bir mumunuz var mı? Varsa benimle yorumlarda paylaşmaktan çekinmeyin.



xoxo


Elif

1 yorum

  1. çok çok güzeller, ya bayıldım:) bloğunu takibe aldım ben de beklerim:)
    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

© MERHABA GÜZELLER
Maira Gall